Godnatt...

Imorgon har vi julavslutning i skolan. vi börjar iaf inte förren 12 :) men för mycket sovmorgon ska jag inte ta, ska ut och filma innan jag sticker till skolan tänkte jag :) det gäller att passa på när det e ljust! det blir inte mycket filmning på vinter halvåret! för alltid när jag kommer hem från skolan e det så mörkt och min filmkamera e så dålig så det går bara inte! :/ jag ska även göra en vlogg till min youtube kanal! omg önska mig lycka till!!! haha ska ju prata ENGELSKA! Och jag som redan låter helt sjuk när man spelar in min röst -.- och sen lägga upp det på youtube....  och kan ju inte använda systemkameran, denhär som jag lånar av morfar nu kan ju inte filma -.- min kan det :D
avslutar med lite bilder av mig ^^
jag tycker alla e fina men ingen e riktigt proffsig liksom... aja vad tycker du? kommentera! men det va faktikst första gången jag höll i en systemkamera så ja... ok, nu MÅSTE jag sova om jag ska hinna filma min vlogg imorgon... :/
puss på er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0