Heeeiii på daj :D

och välkommen till min blogg Panasonic.blogg.se! undrar ni vad jag har fått namnet ifrån? vet ni att panasonic e ett märke på b.l.a kameror? aja, men det e det :) och nu efter jul ska jag köpa min alldeldes egna SYSTEMKAMERA!!! Jag har sparat så länge och slitit som ett djur! -.-' här på bloggen kommer ni följa min resa från amatör fotograf, till (föroppningsvis) proffs fotograf. haha man ska sikta högt ;)
orkar inte ha värsta långa presentationen av mig själv, men jag heter Fanny och e 13 år :) jag har en sköthäst, kovo som jag har skött i över ett halvår och som jag skulle dö för! <333 jag e i stallet typ 4 gånger i veckan för att träffa mina underbara vänner <3 förutom stallet så e mina intressen min lilla kanin tuffe :D och att fota. just nu lånar jag min morfars systemkamera (Den på bilden) men sen ska jag ju köpa min egen :D men, jag har ett till intresse... jag FILMAR! jag gör egna musikvideor som denhär t.ex
jag lägger ut mina videos på mitt youtube konto :) kolla det gärna här! jag har 28 prenumeranter, försöker nå 30 innan jul :) vet det e inte många men eftersom jag kommer från sverige och allt så trodde jag inte jag skulle få nån. menar ALLA bor ju typ i usa som gör videos som jag :/ så när jag fick 10 fick jag typ damp, blev så himla glad! och nu går det bara uppåt! :'D det e coolt, dom e usa tittar på mina videos! lilla sverige liksom hur coolt e inte det??? min stora förebild som jag älskar och som betyder grymt mycket för mig e den här 13 åriga tjejen från irland <333  ni får säga vad ni vill om mina videos, bara ni inte säger dåliga saker om hennes!!!! <3
Ja det va väll det... en bild på mig och kovo kommer också här ;)
Ja that´s it tror jag... :) ja den här bloggen kommer alltså handla om stallet, men minst lika mycket om foto, video och youtube :) och min resa från första kameran till riktigt bra fotograf! och ni ska veta att ni e välkommna att i vilket inlägg som hällst kommentera bloggtips och så, jag anpassar bloggen till 100 % för er bara ni säger vad ni vill ha!!!
puss på er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0