Mina videos

OMGGGG!!!!! SOOOO HAPPY!
jag har nyss kollat på min video statistik, några av mina videor visat lika mycket i usa som i sverige!!! menar här i sverige kollar ju jag och mina kompisar, och jag lägger upp på bloggen så ännu fler kollar, men det e ju bara i sverige. tänk att lika många sitter I USA OCH KOLLAR PÅ MINA VIDEOS!!!!
här e dom som e populärast utomlands:
väldigt populär i USA och england. och i australien :'D
kolla själva, detta e statistik kartan till den här videon. ju starkare grönt det e, desto fler i det landet kollar på videon. som ni ser e det flest i sverige, men USA e också ganska starkt ^^ och lite efter kommer England och Australien och sen portugal och nåt annat land i europa.. vet inte utantill vilket land det e xD
denna har inget e australien men i kanada :D
HAHA stolt chey ^^ fast... här e en av melissas statistik kartor...

visas över nästan hela världen... glädjedödare! -.- men kolla, sverige e ett av de länder som kollar hennes videor minst! skämms på oss! ;P
Kommentera!
puss på er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0